top of page

Volim Pariz.

Prljav. Prenapučen. Smrdi. Opasan. Hladan. Neromantičan. Siv. Neljubazan. Odbojan.

Ovim riječima su Pariz opisali ljudi na jednoj od stranica koje pratim, kao odgovor na pitanje koji grad/zemlju su posjetili, a da im se nije svidio i zašto.

Oh, svaka mi se riječ zabila ravno u srce. Ja sam onaj tip koji u svakom gradu, svakoj zemlji, svakoj kulturi nađe nešto vrijedno divljenja. Tražim ljepotu, zato ju valjda i nalazim. I, da... znam koliko je to iritantna osobina :D

Posebno sam zinula na ono - hladan. Pariz. Hladan. Od romantike ni R. Možda je stvar u onome, nije važno gdje si, važno je s kim si. Da se ne lažemo, nije naša ljubav idealna. U Parizu smo se posvađali na mrtvo ime. Na Eiffelovom tornju. Svejedno, meni je taj grad čista romantika.

Široke avenije, uske uličice kojima šarm viri iz svakog ugla. Na Montmartreu, bez obzira na gužvu i gomilu turista, možeš namirisati davna boemska vremena. Možeš ako želiš, valjda. I ok je ako je ti smrdi. I ako ti smeta gužva. Svatko ima svoje doživljaje. Samo sam osjećala potrebu herojski stati u obranu jednog grada #superwoman, napisati nešto lijepo o Parizu i parižanima koji su bili izrazito ljubazni i pristupačni. Voljni pomoći sirotim izgubljenim turistima. I to na engleskom. Valjda nisi izgledao dovoljno izgubljeno kad tebi nisu htjeli pomoći.

Šteta je kad u Parizu vidiš samo gužvu, smrad, neljubaznost i prerazvikanost. Mislim da je Pariz puno više od toga.

Evo par crtica iz naših pariških dana:

 

Eiffelov toranj. Poznate činjenice: Visok 324m. Sagrađen je 1889. godine, za potrebe Svjetske izložbe. Ima više od 18 tisuća metalnih djelova. Da bi ga zaštitili od hrđe, bojaju ga svakih sedam godina. Težak je preko 10 tisuća tona. Otvoren je 365 dana u godini. Najposjećenija je atrakcija u svijetu za koju se naplaćuje ulaz.

Nepoznate činjenice: Posvađali smo se gadno dok smo se penjali. On se boji visine. Nije se popeo do kraja. Ja sam bila ljuta jer se boji visine. Glupo, znam. Srećom pa u Parizu ne možeš dugo biti ljut. Da smo se posvađali, ne znam, u Njemačkoj, sad možda ne bi bilo Kruzova. Možda bi i bilo, ali bez mene, a to bi bilo skroz bez veze.

Odi u Pariz. Dobar je za veze.

 

Prvi dan u Parizu. Vozimo se do tornja. Izlazimo iz tunela. On me bocne po ramenu. Vidim toranj i plješćem. Onako kao foka. Nekontrolirano. U javnom prijevozu. Kunem se da sam vidjela sažaljenje u očima ljudi oko mene. Njemu je neugodno jer je poveo foku u Pariz. Tek nakon par dana sam postala kul. Uz zamišljeni pogled u daljinu. Iako, meni su foke skroz ok :D

 

Sjećam se da sam bila skroz zadovoljna s ovom fotografijom. Kao.. .Bokte kako super. Muž mi je fotograf. Sad ću imati najljepše fotke s putovanja. Samo nebo je granica. Woooohooooooo. #dićemibitikraj I onda je netko rekao da fotka izgleda kao reklama za za uloške. #jelenafabijan Što jest jest. Libresse. Always. Da se razumijemo.Bila bi to dobra reklama za uloške. :D

 

Cimetière du Père Lachaise. Ovo je grobnica Oscara Wildea. Uz onu Jima Morrisona, najposjećeniji dio. Toliko poljubaca na jednom mjestu dugo nisam vidjela. Spomenik je velik, a na njemu se jedva može naći mjesto koje nije dodirnula šarajuća obožavateljeva ruka. Grob Jima Morrisona je tužan. Devastiran i zapušten. Uz nekoliko uvenulih ruža. Meni ipak najdraži tamo. #volimJima Zastali smo i kod Edith Piaf. Uz cvijeće, pronašli smo sitnice poput šminke, privjesaka, pokojeg pisma. Mi smo ostavili kunu. #malomesramota Nismo imali ništa pametnije, a eto, htjeli smo ostaviti nešto svoje. Ako nisi bio, a Pariz ti je u planu, posjeti ovo groblje. Na ulazu obavezno uzmi kartu. Teško se snaći bez nje. Cimetière du Père Lachaise. Tamo spavaju oni koji žive vječno.

 

Foto šetnja Parizom

Ovaj sam blog post zamislila kao foto šetnju Parizom, jer je ionako zamišljen kao foto blog. Ali se ispostavilo da ja jednostavno ne mogu držati jezik za zubima. Pa i kad šutim, pišem. Tako da sam opet nešto rekla. Evo, neću više. Gledaj fotografije. One pričaju više od riječi. #prestani #stavifotke #šuti #evoih #uživaj #šutim


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
No tags yet.
bottom of page