top of page

Zagrebačko ljeto

Zagreb. Nemoguće je da mi se sviđa taj grad.

Ne znam zapravo otkud mi takvo razmišljanje. A ni njemu nije nešto drag. Naravno, to sve na daljinu. Nije da smo proveli koji dan u Zagrebu. Jer mi smo iz Rijeke, a u Rijeci je more. Nekad se stvarno začudim nad vlastitom glupošću. I njegovom isto.

Prvi pravi susret sa Zagrebom imala sam prije četiri godine. Provela sam tamo puna dva mjeseca. GPS-u hvala ti što postojiš. Teto koja preračunavaš, volim te.

Lara je tada imala godinu i nešto sitno. A Zagreb se pokazao kao pravi domaćin za obitelji s djecom. Zašto? Zbog parkova. Koliko u Zagrebu ima parkova. Lijepih. U svakom kvartu jedan. Iza svakog ugla ljuljačke. Ne ove socijalne kao u najdražoj Rijeci. Šarene, s gumenim podlogama. Kućice, tobogani, klackalice. Za velike i za male. Parkovi su stvarno ostavili dojam.

A Bundek... želim jedan i u Rijeci.

Bilo je ljeto. Ne znam kako je po zimi, ali Zagreb ljeti ima ono nešto. Nema previše zraka, ali ima ono nešto. A ljetni Štros je čarolija.

Bilo je ljeto i ovaj vikend. Otišli smo na dva dana jer se u subotu navečer u Češkom domu održavao swing plesnjak. A mi plešemo swing. Lako za mene, ali ON pleše swing. Ne znam ni sama kako sam to postigla. Mora da me stvarno voli. Jako.

Iznajmili smo apartman nedaleko od centra i krenuli u šetnju. Opet isti osjećaj. Ljeto u Zagrebu. Smireno. Lagano. Zagušljivo. Vruće. Užareni asfalt. Grad prepušten turistima. Lokalci su pobjegli na more. I mi smo tu. I lijepo je. Onako za crno bijele fotografije.

Ps. Posjetili smo i Muzej iluzija. Otišli smo malo razočarani. Očekivali smo puno više. Tako je to s očekivanjima. Nije neki posao imati ih. Al vrijedilo je radi ovih par fotografija. Sigurna sam da msiliš da je kod nas ovako. Gadno se varaš. Majkemi.

Izuzev par atraktivnih foto lokacija, zaista nije ništa posebno. Premaleno je. Ali ako želiš fotografirati odnos snaga u svojoj vezi ili glavu na tanjuru, žrtvuj tih 40kn koliko je ulaznica. Nije baš potpuno promašen slučaj.

Zagrebe, it was our pleasure. Vidimo se opet. Jer nam se pleše. A u Zagrebu se puno pleše.

RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
No tags yet.
bottom of page